Nominacje do YouTube Works Awards 2023
Konkurs YouTube Works Awards 2023 zebrał w jednym miejscu wszystkie polskie reklamy, które cechują się kreatywnością i innowacyjnością. W śród nominowanych oraz zwycięzców mogliśmy zobaczyć takie marki jak YES Biżuteria, Łowicz, ING Bank Śląski, czy McDonald's Polska. Również epaka.pl znalazła się wśród nominowanych w 2 kategoriach. Jest to niezwykłe wyróżnienie ale marki oraz całego Zespołu.
Jak twierdzi organizator: "Tworzenie reklam wideo nie jest łatwe, a marketerki i marketerzy, którzy się tego podejmują, zdecydowanie zasłużyli na nagrodę. Taką nagrodą jest YouTube Works, który wyłania najbardziej efektywne i kreatywne kampanie na YouTube. Konkurs jak czarny pas w robieniu reklam wideo - kto otrzyma statuetkę, na tego nie ma mocnych.
Jury konkursowe składało się z prawie 30 specjalistów z branży marketingowej na czele z Kantarem. Są to praktycy, specjaliści i specjalistki, którzy pracują na różnych płaszczyznach szeroko pojętej reklamy.
"Wyróżnienie naszej kampanii to ogromny sukces dla całego zespołu. A to, że udało się nam wygrać w kategorii The Underdog to zasługa wielu wspaniałych osób. Mamy tą przyjemność, że współpracujemy z ludźmi, którzy wiedzą co robią. Teraz staramy się jak najbardziej dotrzymywać obietnicy #miejtozgłowy z epaka.pl. Jeszcze raz, gratuluję całemu zespołowi epaka.pl." - Dariusz Chornicki, Prezes epaka.pl
Zwycięzcy z nagrodą YouTube Works Awards 2023
Marka epaka.pl zdobyła wyjątkową nagrodę w kategorii The Underdog, jednocześnie udowadniając, że mniejsze przedsiębiorstwa również mogą osiągać sukcesy na równi z wielkimi markami takimi jak ING Bank Śląski, Decathlon, Biżuteria YES czy Health Labs Care.
Sami organizatorzy uważają, że "każdy może się reklamować na YouTube i każdy, kto robi to dobrze, zasługuje na nagrodę!".
Kategoria, w której zdobyliśmy statuetkę YouTube Works Awards 2024 jest dedykowana firmom, które zatrudniają mniej niż 100 pracowników, są lokalnym brandem, albo używają YouTube do budowy marki osobistej.
"Ta nagroda pokazuje, że to co robimy ma sens. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych franczyz w Polsce. Kampania #miejtozgłowy idealnie i naturalnie wpasowała się w naszą markę. Mamy to szczęście, że przyciągamy specjalistów i ekspertów. Ta kampania to owoc pracy wielu wspaniałych osób. Ale to nie jest nasze ostatnie słowo. Jesteśmy gotowi na kolejne działania, które z pewnością niedługo zobaczy każdy z nas." - Radosław Chornicki, Wiceprezes epaka.pl
Marka epaka.pl otrzymała również nominację w kategorii Full Funnel Marketing on YouTube, która stawia dogłębne działania analityczne. Mimo nieotrzymania statuetki, jesteśmy dumni z samej nominacji, ponieważ zostaliśmy wyłonieni z pośród ponad 200 zgłoszeń,
"Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, wszystkie kampanie były na mistrzowskim poziomie. To przede wszystkim kreatywne i efektywne kampanie. Tu nie chodzi tylko o piękny obrazek. Te kampanie mają działać, oddziaływać, wpływać, angażować. Ta nominacja zdecydowanie pokazuje, że w branży kurierskiej również można stworzyć efektywną kampanię reklamową wykorzystując YouTube. Docierając w odpowiednie miejsca. Jeszcze warto dodać, że to 28 osobowe jury z Kantarem na czele wybrało zwycięzców. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych i nagrodzonych kampanii. Dziękujemy każdemu, kto brał udział w naszej kampanii." - Patryk Wichert, Head of Marketing epaka.pl
Dlaczego ta kampania odniosła sukces?
Kantar & YouTube Works: Kampania #miejtozgłowy jest świadectwem siły strategicznego planowania, kreatywności i wykorzystania odpowiednich platform. YouTube w tym kontekście był nie tylko kanałem komunikacji, ale także dynamicznym narzędziem do angażowania i wywierania wpływu na świadomość. W miarę jak epaka.pl wytycza swój kurs naprzód, sukces kampanii nie tylko umacnia jej obecną pozycję, ale także kładzie solidne podstawy pod dalsze innowacje, rozwój i budowanie trwałych relacji z odbiorcami.
Zespół epaka.pl monitorował YouTube Trends i uważnie obserwował konkurencję. Idealnie wykorzystali wszystkie możliwości, co doskonale opisali w zgłoszeniu. 25 milionów wyświetleń pokazuje, jak komunikacja epaki zadziałała lepiej niż w przypadku dużych marek. – Aleksandra Bujnowska, Versuni (Philips Domestic Appliances)