Jak sprawdzić numer telefonu do kuriera?
Kontakt z kurierem jest możliwy jedynie u niektórych przewoźników kurierskich. Jest to duże ułatwienie, gdy mamy pytanie dotyczące wysyłanej paczki. Należy jednak pamiętać, że nie w każdej firmie kurierskiej, kurierzy dysponują służbowymi telefonami. Podpowiadamy jak sprawdzić numer telefonu do kuriera oraz w jaki sposób rozwiązać ewentualne problemy.
Przewoźnicy, którzy udostępniają telefonu kuriera:
Kurier DPD
W przypadku przewoźnika DPD, kontakt z kurierem jest możliwy, a uzyskanie numeru telefonu jest proste. Wystarczy odwiedzić stronę internetową DPD Tracking (https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel), podać numer przesyłki oraz kod pocztowy. Na tej podstawie system wskaże telefon do kuriera, który obsługuje daną przesyłkę.
Jeżeli przesyłka była nadana za pośrednictwem serwisu epaka.pl, możemy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl, gdzie konsultant również ma możliwość sprawdzenia numeru telefonu do kuriera DPD.
Kurier DHL
Firma DHL również udostępnia numery telefonów do kurierów. W takiej sytuacji wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Konsultant nawiąże kontakt z przewoźnikiem DHL, a następnie przekaże nam numer telefonu do kuriera, który obsługuje naszą paczkę.
Kurier InPost
Kontakt z kurierem InPost jest możliwy. Żeby uzyskać numer telefonu kuriera InPost wystarczy wejść na stronę internetową przewoźnika lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Jeżeli sprawdzimy numer telefonu na stronie internetowej przewoźnika, wówczas mamy możliwość kontaktu bezpośrednio z kurierem. Kontaktując się z serwisem epaka.pl, kontakt z kurierem będzie mógł nastąpić dopiero po ustaleniu prawidłowego numeru telefonu przez konsultanta.
Przewoźnicy, którzy nie udostępniają telefonu kuriera:
Kurier FedEx
Jeżeli posiadamy pytania, które dotyczą paczki wysłanej za pośrednictwem kuriera FedEx, należy się skontaktować bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Nie mamy możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera FedEx, ale konsultanci odpowiedzą na nurtujące nas pytania oraz zgłoszą interwencję u przewoźnika, jeżeli tego będzie wymagała sytuacja.
Kurier UPS
Telefon kuriera UPS również nie jest dostępny dla klientów korzystających z usług kurierskich UPS. Jeżeli paczka była wysyłana za pośrednictwem serwisu epaka.pl, wówczas zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Konsultanci pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości związane przesyłką oraz odpowiedzą na wszystkie pytania.
Kurier GLS
Przewoźnik GLS nie daje możliwości uzyskania numeru telefonu bezpośrednio do kuriera. Gdy potrzebujemy pomocy należy skontaktować się z infolinią przewoźnika lub zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Konsultant będzie miał możliwość ustalenia potrzebnych informacji dotyczących paczki.
Przesyłki paczkomatowe InPost oraz Orlen Paczka
Przesyłki nadawane i odbierane w automatach paczkowych Orlen Paczka oraz w Paczkomatach InPost charakteryzują się brakiem styczności z kurierem, który dostarcza paczki do wybranych automatów paczkowych. Takie paczki są gotowe do odbioru przez dłuższy okres czasu, nawet 3 dni robocze. Jeżeli jednak mamy problem związany z taką paczką, należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią przewoźnika, który będzie miał możliwość pomocy zdalnej w przypadku, na przykład problemów z obsługą automatu paczkowego.
Kontakt z kurierem jest niemożliwy - co w takim wypadku?
Jeżeli posiadamy problem związany z paczką wysyłaną za pośrednictwem przewoźnika, który nie udostępnia numeru telefonu, już nie jesteśmy pewni jak sprawdzić telefon do kuriera, wówczas zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl. Jeżeli paczka została nadana za pośrednictwem serwisu, konsultanci będą mieli możliwość pomocy, na przykład bezpośredni kontakt z przewoźnikiem.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta epaka.pl
Zapraszamy do kontaktu z konsultantami Biura Obsługi Klienta https://www.epaka.pl/l:
telefon: +48 666 999 392
adres e-mail: bok@epaka.pl
Infolinia jest dostępna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 - 17:00.