Każdego dnia wiele przesyłek jest realizowanych przez firmy kurierskie na całym świecie. Na staranne realizowanie każdego zamówienia wpływa wiele czynników, między innymi wybór przewoźnika, dokładne pakowanie wysyłanego przedmiotu, sposób złożenia zlecenia oraz skrupulatność w podawaniu danych. Dzięki naszej platformie wysyłkowej, formalności zostały ograniczone do minimum, a Ty możesz nadać paczkę, którą nasi kurierzy podejmą i dostarczą pod każdy adres, zarówno na terenie kraju, jak i poza nim. Jednak by wszystko przebiegło zgodnie z planem, musisz podać poprawne dane dotyczące samej przesyłki, jak i adres odbiorcy. Bez tych informacji, dostarczenie przesyłki nie będzie możliwe. Jednak co dzieje się w przypadku podania błędnego adresu? Koniecznie poznaj koniecznie odpowiedź, konsultując się z naszym słowniczkiem pojęć, by być przygotowanym na taką ewentualność.
Nasza platforma wysyłkowa epaka.pl działa szybko i niezawodnie. Jeśli zatem zdarzy Ci się wysłać przesyłkę na błędny adres, należy jak najszybciej zgłosić ten fakt do naszego biura obsługi klienta wysyłając e-mail na adres bok@epaka.pl, podając numer przesyłki, której problem dotyczy. Co ważne, wiadomość powinna zostać wysłana z adresu e-mail, na który założone zostało konto w serwisie epaka.pl lub z adresu podanego w zleceniu. Pozwoli to na szybką identyfikację klienta, a tym samym na szybką pomoc w zaradzeniu zaistniałej sytuacji. Warto pamiętać, że usługa zmiany adresu w trakcie realizacji zamówienia jest dodatkowo płatna, a jej koszt wynosi tyle, co opłata za zlecenie podstawowe.
Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem i posiadasz konto na naszej platformie, to w przypadku podania nieprawidłowego adresu odbiorcy możesz samodzielnie zmienić te dane logując się do platformy. Jest to możliwe w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wystarczy je anulować oraz złożyć od razu nowe zlecenie z poprawnym adresem. Procedura będzie taka jak uprzednio, a więc po wypełnieniu formularza zlecenia otrzymasz e-mail z poprawną etykietą do wydrukowania. Pamiętaj zatem, by na paczkę nakleić etykietę z właściwym adresem, a błędną wyrzucić. W przypadku braku konta skontaktuj się z nami i poinformuj nas, jaki adres podałeś w zleceniu (pozwoli to zidentyfikować Ciebie jako nadawcę), i na jaki należy go poprawić. Procedura wdrożona zostanie natychmiastowo, a przesyłka nie zostanie dzięki temu zatrzymana w drodze, tylko płynnie przejdzie każdy etap zamówienia, pomimo wystąpienia pomyłki.
W przypadku, gdy na zmianę adresu będzie już za późno, a kurier będzie w trakcie rozwożenia przesyłek, paczka z błędnym adresem zostanie do Ciebie zwrócona. Będziesz mógł nadać ją ponownie, kolejny raz opłacając przesyłkę w ten sam sposób. Warto zatem pamiętać, że przy tego typu pomyłce istotna jest szybka reakcja nadawcy. Bądź czujny. Zalecamy też, byś zawsze upewnił się, co do poprawności wypełnionych w formularzu danych.
epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.
Prosty formularz nadawania
Łatwy wgląd do historii przesyłek
Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich
Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika
Bieżące śledzenie przesyłek
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania zawartości koszyka lub zapamiętywania danych logowania.
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.